oppskrift

OPPSKRIFT
like deler
tristhet
redsel
fandenivoldskhet

godt rystet
uten at smakssporene etter
enkeltingrediensene
forsvinner

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker. Bokmerk permalenken.

4 svar til oppskrift

  1. Mormor sier:

    Nei, smakssporene blir ikke borte.
    Klem i kvelden 🙂

  2. Lammelåret sier:

    Hei!

    Jeg måtte bare ile innom deg for å si at Beate Grimsrud sin bok «God jul hvor er du» legges ut på Mammutsalget, som starter 17.2. Jeg husker at du kommenterte i juleinnlegget mitt at du kunne tenke deg å lese den.

    Ellers: Du skriver om oppskrift i diktet ditt. Jeg leter og utarbeider. Jeg ser det fungerer for meg, men så har jeg også skreddersydd oppskiften etter egne mål. Det er noe ganske annet enn å få påtredd andres oppskrift nedover seg så huet sitter fast.

    • gamle ugle sier:

      Hei, Grimsrud ja, takk for tipset, imponert over at du husket det.

      Jeg leter også og utarbeider mine oppskrifter, og litt skifter de ettersom tiden går. I grunnen gir kroppen retning.
      Dessverre må jeg si, så er det premisser jeg hadde ønsket å endre, men som jeg ikke kan gjøre noe med. Ikke akkurat nå i alle fall. Så «suppen» har for tiden en ikke ubetydelig bismak.

Legg igjen en kommentar