tankerydding

tanker som dukker opp
men som raskt knipes av
og blir til tankestumper
som forsvinner inn i
det gamle rotet

og jada
de er her et sted
de avbrutte tankene

det gjelder bare
å gjenfinne dem
skjøte dem nennsomt sammen
spinne en lengre tanketråd

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker. Bokmerk permalenken.

2 svar til tankerydding

  1. Klokt og vakkert. Jeg ser at jeg ikke har vært her på lenge og besøkt bloggen din. Takk for at du besøkte min. Jeg er imponert over hvordan du stevner fram med diktene dine som berører så mange av oss. GOD VÅR! Hilsen Kjersti

    • gamle ugle sier:

      Takk for gode ord. Jeg er ikke så flittig på bloggen lenger, men et og annet dikt blir det.
      Jeg er innom deg og nyter bildene dine selv om jeg ikke kommenterer.
      Ønsker gode maidager –

Legg igjen en kommentar

