forsetter og fortsettelser

FORSETTER OG FORTSETTELSER
Nytt år for store og små
Noen har forsetter
Andre er mer opptatt av
fortsettelser

Diktbloggen er tre år i dag
og det er ingen alder
Den er bare et barn
ganske umoden
men trassig utholdende

Om bloggen eller eieren har forsetter?
Nei nei er du på styr!
Om det kommer fortsettelser?

Fortsette med
bloggdikt
i kjent stil?

Med
klagene
irritasjonene
lengslene?

Og med
klangene
rytmene
leken?

Med gleden og vreden?

Bloggen vet ikke
Eieren vet heller ikke

Men tre år er ikke så verst
er det vel?

Takk til deg som leser
med eller uten forsetter

Fortsettelser følger
kanskje

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

10 svar til forsetter og fortsettelser

  1. Takk for tre interessante år, jeg håper på flere, og det er du som bestemmer … vi møtes kanskje på Twitter, uansett hva det blir til med diktene?

    Repriser hadde jo også vært fint …

    Det har vært lite kommentarer fra meg i det siste, men jeg har lest. Og kjent igjen, fra mitt ståsted. Klem!

    • gamle ugle sier:

      Takk selv Ingrid, for at du leser. Jeg forstår godt dette med kommentarer. Har hatt en litt taus periode selv.

      Jeg har en god del dikt på lager, og skriver innimellom nye. Har vel bestemt meg for å ta det som det kommer. Når diktene trenger å slippes ut et sted er bloggen nærmeste mulighet.

      Repriser blir det nok også, jeg har en del nye lesere nå. Så lenge såpass mange er innom bloggen kommer jeg nok ikke til å avslutte den.

      Twitter er et forsøk fra min side, der er jeg veldig nybegynner.

      Ønsker deg godt nyttår –

  2. Godt år til ,kjære Ugle.
    Forsetter har ikke jeg heller..det får bli som det blir og tas det som kommer 🙂
    Varm klem.

  3. qvinde-hast sier:

    Gratulerer med dagen! Jeg setter stor pris på bloggen og følger gjerne med videre på ferden..

  4. Mormor sier:

    Sent ute. Men gratulerer så mye 🙂

Legg igjen en kommentar

