m-instrukser

M-INSTRUKSER


må mestre
må mestre mye
må mestre mye mer
må mestre mye mer enn
må mestre mye mer enn mulig

 meningsløs mestring?

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

6 svar til m-instrukser

  1. Mormor sier:

    absolutt
    absolutt for
    absolutt for mye
    absolutt for mye mestring

    til ingen nytte

  2. Birthe sier:

    All denne mestringen, det er noe av det som gjør Alberte-trilogien aktuell også i dag 🙂

    • gamle ugle sier:

      Takk for den koblingen. Den tar jeg med meg videre til gjenlesningen av bøkene. Jeg var ung da jeg leste dem, og regner med å koble annerledes nå som «gamling».

      • Birthe sier:

        Bare hyggelig, jeg så den sporenstreks etter å ha lest diktet – håper du leser bøkene igjen snart og kan gjøre andre koblinger 🙂

        • gamle ugle sier:

          Jeg prøver innimellom «nye» bøker å lese omigjen «gamle» jeg husker som gode, det er ofte spennende gjensyn. Slåss litt med prioriteringene, men kommer tid kommer råd.

Legg igjen en kommentar

