innovervarme

INNOVERVARME
det er søndag og siste dagen i august
jeg ville skrevet noe mykt
og varmt

men verden er ikke spesielt myk
kanskje var den aldri det
nå i år merker jeg så sterkt
verdens hardhet
og kulde
det gjør meg redd

jeg søker mykheten
i meg selv

det er den innovervarme tiden

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker. Bokmerk permalenken.

4 svar til innovervarme

  1. Mormor sier:

    Godt det finnes innovervarme.
    Klem 🙂

  2. Å kunne gi seg selv litt varme er en god ting. Og også å kjenne litt på de myke sidene.

    Ha en fin dag.:)

    Bjørn

Legg igjen en kommentar

