nødvendighet

NØDVENDIGHET
et sted må
det være

en tid må
det få

en form må
det gis

et liv må
det ha

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

4 svar til nødvendighet

  1. Jeg vet ikke helt hva du sikter til her, men jeg synes integritet passer inn. Men det gjør også jeget. Kanskje også uttrykksbehovet.

    Ha en fin dag.:)

    Bjørn

    • gamle ugle sier:

      Hei Bjørn, jeg sikter ikke til noe bestemt. De tingene du nevner har jeg vært innom i tankene ja. Bestemte meg for å bruke ordet «det» for å gjøre diktet litt åpent.

      God helg til deg –

  2. Marsvinet sier:

    Så fint dikt. For meg handlet det om å gi rom og tid til å finne seg selv, uavhengig av omkostninger det måtte ha.

Legg igjen en kommentar

