adventstempi

ADVENTSTEMPI
Juleforberedelser
er det
så som så med
Langsomheten råder

Men –
det går allikevel
raskt mot jul

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse, stillhet og tid. Bokmerk permalenken.

7 svar til adventstempi

  1. Mormor sier:

    Den kommer, enten man gjør så eller så.
    Om man er langsom eller rask.
    Tiden går.
    Søndagsklem 🙂

    • gamle ugle sier:

      Ja. Jeg registrerer at dette skjer hvert år, med meg. Jeg makter ikke stresse, tida går, jeg er halvveis lammet. Og vips så er jula der, og den oppfører seg utmerket.
      Det er som om stresset rundt meg slår kontra, og jeg blir ultralangsom.
      Antistressklem –

  2. Her går det også rolig mot jul. Ikke noe å stresse seg opp over det. Litt må en selvfølgelig få unna, men jula kommer uavhengig av mengden. Så den er grei sånn.:)

    Ha en fin dag.:)

    Bjørn

Legg igjen en kommentar

