kveldstund

KVELDSTUND
Lar stillheten være
så stille som
bare den kan

Nyter fraværet av
menneskelyd
en sen kveldstund

Er i stillheten
Lar den
synke inn

Før jeg
lar min verden
fylles av musikk

Lar den
synke inn
musikken også

Langt inn

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i musikk, stillhet og tid. Bokmerk permalenken.

16 svar til kveldstund

  1. Ingrid sier:

    Har det nesten sånn i kveld, jeg også. Uten musikk. og trives med det.

    Jeg leser alt du skriver og kjenner meg igjen fra mitt ståsted. Og er ikke særlig meddelsom akkurat nå. ❤

  2. qvinde-hast sier:

    Stillhet og ro er deilig og musikk er også deilig, gir sjelefred..

  3. Løvetann sier:

    Stillhet er undervurdert, og musikk kan lege såre sjeler

  4. Mormor sier:

    JA 🙂
    Klem 🙂

  5. Bibbi sier:

    Stillhet er balsam for sjelen kan jeg selv merke, og det nytes.
    Fin fredag til deg Gamle Ugle 🙂
    Varm klem herfra 🙂

  6. Nattugla sier:

    Stillhet er best 🙂 men noen ganger er det deilig å drukne i musikk. Begge deler lar oss rømme litt – pustepause fra hverdagen. Vi trenger det 😊

  7. me sier:

    Stillhet…

    musikk er også stillhet
    på et vis

    🙂

    klem

    • gamle ugle sier:

      Ja, musikk kan også forstås som stillhet. I dette tilfelle tenkte jeg mer på å velge stillheten for så å velge musikken. Og da synes jeg musikken blir enda sterkere…

      Hyggelig at du stikker innom. Håper det går bra med deg?

      Klem –

Legg igjen en kommentar

