varmebidrag

VARMEBIDRAG
Sender
et varmebidrag ut i
en kald verden

Det er
en tynn liten varmestråle
som kanskje når frem til
noen som trenger
et øyeblikks lindring
i en iskald verden

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i makt og avmakt, relasjoner. Bokmerk permalenken.

14 svar til varmebidrag

  1. Ingrid sier:

    Strålende tas imot med takk … og sendes tilbake. Det fine med slike utsendelser er at de ikke svekkes av å deles.

    Jeg leser alt du skriver, gamle ugle, har bare ikke vært meddelsom i det siste. Varme stråler og tanker herfra.

    • gamle ugle sier:

      Takk Ingrid, jeg tar imot, det varmer.
      Det stemmer, dette svekkes ikke ved deling, kanskje snarere tvert imot.
      Verden oppleves ganske kald for tiden, fra mitt vindu ut. Jeg prøver å varme meg selv, og kjente plutselig at jeg ville dele.
      Jeg er heller ikke så skriveaktiv som før, det går kanskje litt i bølger. Sånn er det bare.
      Ønsker deg en varm uke –

  2. barnehjemsbarnet sier:

    De tas i mot med stor takk, og jeg sender den også videre til andre som også trenger den.
    Ingrid sier det så fint at de ikke svekkes av at deles, men varmer kanskje enda mer.

  3. Lammelåret sier:

    Takk!
    Her er det taust, og langsomme bevegelser på innsiden. Det er varmen som trengs.

    Håper dagene dine er gode.

  4. Ann Judith sier:

    Da er vi mange om å dele varme! Tenk om vi kunne sitte i en stor ring og holde armene rundt hverandre – kanskje med et bål i midten hvis det var ute. Så kunne vi bare være der for hverandre. Uten så mange ord. Bare varmestråler.

  5. qvinde-hast sier:

    Jeg synes du sender ut varmestråler hver eneste dag, jeg 🙂

  6. Mormor sier:

    Mange takk, strålene dine varmer alltid.
    Selv når jeg er taus 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

