avgrensning

AVGRENSNING
ikke gi meg
dine svar
de er forankret i
dine opplevelser

la meg finne
mine svar
dypt forankret i
mine opplevelser

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, kroppen, relasjoner. Bokmerk permalenken.

12 svar til avgrensning

  1. og ikke gi meg spørsmål
    som du tror du vet svar på
    svar som du tror
    at jeg trenger å vite

    manipulering, heter det, og det er en hersketeknikk

    spør gjerne
    spør
    fordi du er nysgjerrig
    fordi du håper å få vite
    noe du ikke vet
    fordi du ønsker at svaret
    skal bidra med en dråpe av kunnskap
    til det du vet
    om mennesker
    og om meg

    spør
    om noe du ikke vet

  2. Veronica sier:

    Hei:) jeg kom over bloggen din for noen uker siden,det var en vond dag som jeg prøvde å håndtere med litt hvile,være i det og avlednig med å søke opp dikt på nettet,så kom jeg over din blogg og den traff meg på en måte som jeg trengte,ville bare si takk,du virker som en sterk og klok person!

  3. Mormor sier:

    Klart og rungende JA.
    Klem 🙂

  4. Lisa sier:

    Jeg likte dette veldig godt!

  5. Bibbi sier:

    …og så trenger jeg tid, lang tid…
    Ha en fin mandag Gamle Ugle 🙂
    Klem

Legg igjen en kommentar

