samtidig

SAMTIDIG
Å være på
innebane og utebane
samtidig –
er det mulig?

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, relasjoner. Bokmerk permalenken.

20 svar til samtidig

  1. Mormor sier:

    JA. noen ganger er man hel 🙂
    klem på en fredag 🙂

  2. qvinde-hast sier:

    Jeg tror det er vanskelig, det ekte livet blir gjerne ensomt opplever jeg. Takk for at du spør..

  3. Selvsagt. For enkelte utvalgte. Som Gandhi

  4. Melusine sier:

    Det er mulig. Tror jeg. Men vanskelig.

  5. mindomin sier:

    Ja, med en fot i hver leir!

  6. En kan være nesten hvor en vil. Her og der og over alt. Men hvordan en har det der er en annen sak.:)

    Ha en fin dag.

    Bjørn

  7. tantebe sier:

    Jeg vet ikke om jeg riktig forstår spørsmålet..er jeg litt dum?

    • gamle ugle sier:

      Nei, det kan jeg ikke tenke meg, er mitt svar på ditt spørsmål.
      Jeg oppfatter at de som har kommentert at tolket det på ulike måter. Så dette er nok et dikt som er av de mer uklare, eller tvetydige, tenker jeg.
      Ikke alle spørsmål er relevante, tenker jeg, for alle lesere.
      Men takk for at du stakk innom, god lørdagskveld –

  8. Løvetann sier:

    Den var vanskelig den, men ja, jeg kantilsynelatende være i et rom, men allikevel ikke være der, fordi jeg har usynlige mareritt
    Så jeg vet ikke om jeg er der annet enn med kroppen min, uten å være tilstede i den.

Legg igjen en kommentar

