ut

UT
å gå ut i verden
sammen med kroppen
uten bedøvelse
er nesten umulig

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, relasjoner. Bokmerk permalenken.

12 svar til ut

  1. Det går over, bedøvelsen altså

  2. Mormor sier:

    Uten kan være umulig, med også
    Klem:)

    • gamle ugle sier:

      Det tror jeg nok, absolutt. Ulike situasjoner….
      Noen av oss er automatisk selvbedøvende, med sterke bivirkninger på lang sikt.
      Klem med valgfri bedøvelseseffekt –

  3. Bibbi sier:

    Å gå ut i verden, kan kreve alt jeg har av ressurser, og behovet for å trekke seg tilbake er en livsnødvendighet for meg.
    Skulle ønske både Nav og ulike behandlere kunne forstått det.
    Klem til deg Gamle Ugle 🙂

    • gamle ugle sier:

      Ja, det skulle jeg også. Men jeg tror ikke de vil forstå, det ville kanskje forstyrret dem?

      Og jeg skulle ønske at de forsto at noen av oss går ut, på tross, men vi kobler ut kroppen, bedøver den, med alt det betyr av belastninger. Og at det å endelig si fra, at nå er kroppen utslitt, det må respekteres.
      Søndagsklem til deg Bibbi –

  4. mirapisani sier:

    Sannere kan det ikke sies gamle ugle. Jeg er imponert over hvor mye du klarer å si med så få ord.
    En riktig fin søndags kveld ønskes deg. 😉

Legg igjen en kommentar

