innimellom

INNIMELLOM
Innimellom ble hun
veldig redd
Nesten ikke til
å være i
den redselen

Innimellom ble hun
veldig trist
Nesten ikke til
å bære
den tristheten

Innimellom ble hun
helt låst
Nesten så hun ikke var
nær
seg selv

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, kroppen. Bokmerk permalenken.

10 svar til innimellom

  1. Bibbi sier:

    Gjenkjenner, og sier takk for at du deler Gamle Ugle.
    Ønsker deg en god tirsdag.
    Klem.

  2. Jeg har vært heldig på mange måter i livet…det forstår jeg når jeg leser dine dikt… sender en varm klem herfra

    • gamle ugle sier:

      Hei, jeg har vært ganske heldig jeg også. Jeg eksisterer jo!
      Men det er perioder i livet hvor man kommer nærmere smerten, opplever jeg. Å uttrykke noe av dette skriftlig, i dikt, og på en måte lage en fortelling av det, nå i ettertid, er en hjelp.
      Takk for at du leste, klem til deg –

  3. I blant blir det litt tungt å bære oss selv. Da kan ord være et hjelpende ben å stå på.

    Ha en fin dag.:)
    Bjørn

  4. Noen ganger ja. Heldivis ikke så mange nå lenger

  5. Ann Judith sier:

    Akkurat sånn føles det, ja. Takk for at du formidler:)

Legg igjen en kommentar

