neddempet

NEDDEMPET
Innhyllet i filtre av hensyn,
iført gråhvite filttøfler,
beveget hun seg
rundt i rommet.

Neddempet til tusen.
Som om sansene hennes
var skrudd ned
på laveste nivå.

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, relasjoner. Bokmerk permalenken.

6 svar til neddempet

  1. Mormor sier:

    Usj da.
    Den var , det sa vondt.

    Klem på en søndag .) Likevel 🙂

  2. Bente sier:

    Jeg er ikke så neddempet idag..og synger en sang om sol og håp og krokus..Hvis du lytter riktig godt. Kan du høre sangen. Den er til deg.
    🙂

    • gamle ugle sier:

      Jeg hører deg Bente, din sang bærer helt hit. Den er vakker. Takk.
      Jeg skriver om gammel neddemping, for å fortelle hvordan det var. For at kroppen skal få fortalt det som trengs, det som er nødvendig.

  3. Bibbi sier:

    Jeg synes det er fint, at du skriver om gammel neddemping Gamle Ugle. Jeg gjenkjenner, og i et øyeblikk erindrer jeg, hvor mye sorg, som ble pakket inn i min neddemping. Til slutt var man knappt hørbar, før kroppen mange år senere krevde mer plass. Jeg sier takk for at du deler.
    Ønsker deg en god søndag,
    og klem fra nesten vårlige Trøndelag:)

    • gamle ugle sier:

      Takk Bibbi. Jeg må skrive om det som dukker opp. Tror nok det er gjenkjennelig, mye av det, for andre.
      Kroppen blir sliten av neddemping, og krever mer plass, som du skriver.
      Fin søndag ønsker jeg deg, klem –

Legg igjen en kommentar

