supersunn skjemafobi

SUPERSUNN SKJEMAFOBI
Hun har vært utsatt for
fundamentalistisk trosskjema
borgerskapets konvensjonsskjema
et knippe med folkflest-skjema

Hun er fed up med skjema
og
sier absolutt nei til
skjema hun ikke har valgt selv
eller
skjema hun ikke kan endre

Hennes skjemafobi er av
det supersunne slaget
Helt i tråd med
hennes eget tilpassede skjema

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, identitet, makt og avmakt. Bokmerk permalenken.

12 svar til supersunn skjemafobi

  1. Den Vise er ikke helt tilpasset A4-skjemaet altså?

    • gamle ugle sier:

      Hvor vis jeg er, vet jeg ikke. Gammel må jeg jo være, siden jeg er gamle ugle (som sitter i et tre og passer på og følger med…).
      Skjema, både bokstavelig og i overført betydning, er ofte kilde til frustrasjon ja. Allergisk grunnet tidlig overeksponering kanskje?

  2. Mormor sier:

    Superdupert egetskjema er å foretrekke 🙂
    klemmer på 🙂

  3. Bambi sier:

    Trommevirvel

  4. Bambi sier:

    Slag-verk?

  5. Bambi sier:

    Stemmer
    jeg korer med

Legg igjen en kommentar

