eget lys

EGET LYS
Kan ikke være
positivitetsstjerne
på deres himmel

De får skinne selv
hvis de trenger
positivitetsstråler
hele døgnet
året rundt

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, makt og avmakt, relasjoner. Bokmerk permalenken.

18 svar til eget lys

  1. Gjør du da
    og jeg på min

  2. Mormor sier:

    og jeg på min 🙂

  3. Bibbi sier:

    Har visst nok med å skinne på min egen måte tenker jeg.
    Ha en fin dag Gamle Ugle, og takk for ordene.
    Klemmer er sendt 🙂

  4. tantebe sier:

    Du skinner,Gamle Ugle.
    Ingen tvil om det.
    🙂 Ha en fin dag.
    Varm klem

  5. Bambi sier:

    Den som skinner på sin egen himmel
    Vet jo at det må mørke
    til
    For å se lys
    Og bli
    Opplyst

    Alt annet er jo bare refleksjoner

  6. Bambi sier:

    ja, gå i dvale
    i nattens mulm og mørke

  7. Bambi sier:

    mørke kan være mykt
    omsluttende
    og godt

  8. Bambi sier:

    Nemlig!
    Fullstendig svart absorberer alle synlige bølgelengder av lys og reflekterer ingenting

    Beskyttelse.

Legg igjen en kommentar

