basic

BASIC
ikke kommander
informer

ikke generaliser
individualiser

ikke patroniser
respekter

ikke manipuler
kommuniser

ikke objektiver
subjektiver

ikke invader
valider

og framfor alt –
eksister

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i makt og avmakt, relasjoner. Bokmerk permalenken.

8 svar til basic

  1. qvinde-hast sier:

    Som jeg skulle sagt det selv..

  2. Mormor sier:

    Yezzzzzzzz
    Klem 🙂

  3. Jeg kjente trang til å bytte ut «eksister» med «lev», men der har du meg.:)

    Ha en fin dag.

    Bjørn

    • gamle ugle sier:

      Ord kan være svært individuelt ladet. Jeg tror jeg kan forstå hva du mener.
      Her valgte jeg eksister med tanke på mer eksistensielle sider ved livet. Men der har du meg.
      Nydelig kveld ønsker jeg deg.

  4. Bente sier:

    Hm..lister meg inn en liten tur fra hytta. ..kloke ord fra deg..som vanlig. Jeg skriver gjerne under hvis dette er et opprop! 😉
    Sove godt,kjære deg. imorgen finne en helt ny dag !
    🙂

    • gamle ugle sier:

      Hytteferd, høres fint ut.
      Opprop, ja kanskje det. Det bare kom, i denne formen, dette her. Du må gjerne slutte deg til.
      Imorgen er nettopp imorgen, og til og med fredag er det.
      God natt til deg –

Legg igjen en kommentar

