om jeg vil ha den

OM JEG VIL HA DEN
Stillheten er her.
Den er min,
om jeg vil ha den.

Jeg puster dypt og
kjenner etter –

Jo, den gode stillheten,
den som vil vel,
vil jeg ha,
sier kroppen min,
til meg.

Så ja takk.

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, kroppen, stillhet og tid. Bokmerk permalenken.

10 svar til om jeg vil ha den

  1. Så betimelig at jeg la ut en lenke på Twitter. Takk.

  2. Mormor sier:

    Ja takk , den vil jeg ha.
    Vakkerstillheten vil jeg gjerne ha.
    Klem på morgenen 🙂

  3. Bibbi sier:

    Den gode stillheten nytes.
    Der finner jeg hvile akkurat nå.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem

  4. Bente sier:

    Hm..fint..
    Jeg sier også jatakk til den stillheten..
    Deler på Fb
    🙂
    Ha fin StilleDag.

Legg igjen en kommentar

