alminnelige ord

ALMINNELIGE ORD
De alminnelige ordene
er de aller viktigste

Det er de som
fyller hverdagen
med mening

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

6 svar til alminnelige ord

  1. Bibbi sier:

    Helt enig Gamle Ugle. Ligger en liten hilsen, og blogganbefaling av bloggen din hos meg i dag.
    Ønsker deg en fin fredag,
    varm klem fra Trøndelag.

  2. Mormor sier:

    Tiltredes med ekeløv og krans 🙂
    Mormorklem på en fredag 🙂

  3. Ja!
    Og når ordene andre bruker på og om oss ikke passer, kan vi finne våre egne ord!

    • gamle ugle sier:

      Svarer med JA! Egne ord er helt nødvendig. Og selvfølgelig, er det ikke?

      Er litt opptatt av at festtaler er bare festtaler, enten det nå kommer fra øverste hold eller fra meg selv. Relasjoner er hverdagspraksis, og ikke bare ord heller –
      Og slett ikke fine teorier, sier jeg aller mest til meg selv, tenker jeg.

Legg igjen en kommentar

