orddryss

ORDDRYSS
Drysser ordene
varsomt ut
Et for et
kommer de til syne
på skjermen

Nesten som
pianomusikk av
det følsomme slaget

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

6 svar til orddryss

  1. bibbi sier:

    Vakkert.
    Takk for ordene igjen Gamle Ugle.

  2. mindomin sier:

    Dette er musikk etter min smak! Det er sånn og derfor jeg liker å skrive. Drysse ord ut over papiret, og se hva som skjer. Som musikk ja, og som å male.

    • gamle ugle sier:

      Ja, musikalsk improvisasjon er sånn, og diktskrivingen, for meg. Når jeg en sjelden gang maler er det nok litt sånn også. Fargene velger meg og de drysser ut, uten at jeg vet helt hva «de» vil –

Legg igjen en kommentar

