varmen

VARMEN
Jeg kjenner varmen
inni meg.
Den slipper ut,
varsomt.
Når den fram til deg?

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, relasjoner. Bokmerk permalenken.

8 svar til varmen

  1. adhdrawn sier:

    litt kansje^^ 🙂

  2. mindomin sier:

    Det var fint sagt gamle ugle, subtilt. Du stiller veldig gode spørsmål, som man kan tenke igjennom eller kjenne seg igjen i.

    Første reaksjon her er gjenkjennelse; «kjenner du det jeg gir, ser du det som ligger bak»? Neste tanke er at kanskje kjenner mange seg igjen i spørsmålet, også de «andre, de vellykkede». Er vi åpne for å se den varmen som faktisk er der, men som kanskje ikke uttrykkes så direkte og klart?

    • gamle ugle sier:

      Takk for klokt svar. Varmen en en del av menneskelige relasjoner, ikke alltid enser vi det. Eller varmestrømmen forstyrres kanskje, av uvesentligheter? Jeg vet ikke helt, og derfor spør jeg –

  3. Mormor sier:

    JA 🙂 Takk 🙂
    Sender en varm klem tilbake 🙂

  4. qvinde-hast sier:

    Ja, det kjennes godt å være på besøk hos deg!!

Legg igjen en kommentar

