denne veien

DENNE VEIEN
veien er snorrett
brei og svakt hellende
fører mot en portal
som er vakker og rød

er dette
den brede vei til fortapelsen?

eller er det
selve veien?

ja
sier kroppen
dette er veien videre
bare hold deg til denne veien du
fall ikke for fristelsen til å ta avstikkere
la deg ikke forføre av de som lokker med snarveier
se deg ikke om etter alternative ruter
og tenk ikke på retrett
det er ikke for deg

for det er denne veien som gjelder
bare den
for deg

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i identitet, kroppen, livsutfoldelse. Bokmerk permalenken.

8 svar til denne veien

  1. Mormor sier:

    Slutt på omveier.
    Slutt på retretter.
    Slutt på annet enn
    min vei.
    sa kroppen, den vise.

  2. Bente sier:

    Jeg synes det er deilig.
    At det finnes en vakker vei.
    Som bare er til meg.
    🙂

  3. bibbi sier:

    Kroppen viser vei, og jeg skulle bli ganske voksen av år, før jeg forstod, at den veien ble riktig for meg.
    God natt herfra.

Legg igjen en kommentar

