hysj, hysj

HYSJ, HYSJ
Vær så snill,
vær litt stille.
For jeg kan ikke høre meg selv,
hva jeg tenker.
Jeg kan ikke merke meg selv,
hva jeg føler.

Hysj, hysj,
jeg må ha det så stille,
så veldig stille,
for å høre meg selv.
Jeg drukner i all støyen rundt meg.
Så vær så snill,
vær stille, en stund.
Så jeg kan høre hvem jeg selv er.

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i identitet, stillhet og tid. Bokmerk permalenken.

10 svar til hysj, hysj

  1. me sier:

    en stille klem sendt herfra 🙂

  2. Et stille deltakende nærvær her

  3. Bente sier:

    Jeg hvisker «fine ord» ..
    Jeg lister meg ut…

  4. bibbi sier:

    Stille nærvær fra meg GU, og en klem.

Legg igjen en kommentar

