bare gå

BARE GÅ
egentlig vil hun
bare gå

forlate alle som
krever og forventer noe spesielt
de som tror de sitter på
den allmenngyldige fasiten

egentlig vil hun bare gå

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i makt og avmakt, relasjoner. Bokmerk permalenken.

8 svar til bare gå

  1. mormor sier:

    Og det kan hun vel ikke?
    Men ønsket er igjenkjennbart – alt for igjenkjennbart.

  2. bibbi sier:

    Gjenkjennelig.
    En god uke til deg Gamle Ugle.

  3. BAMBI sier:

    Jeg også har det ønsket – ofte! Nå kommer jeg – til deg – med ønsker om god sommer!

  4. Maryathome sier:

    Av og til virker det som det beste. Eller som det eneste mulige, kanskje? Det eneste som følelsene vil. I hodet har det hendt at jeg bare har gått. Jeg har tenkt at andre gjerne må mene det de mener – men at når det kommer til meg – tror jeg at jeg kjenner hva som er best for meg.
    Gode tanker til deg!

    • gamle ugle sier:

      Og noen ganger er det umulig å gå, selv om det ville vært det beste. Kroppen er den som minst liker å tvinges til å bli, er min erfaring.
      Jeg tror som deg, man kjenner best selv hva som er bra for en.
      Ønsker deg en god juli.

Legg igjen en kommentar

