ingenting å reparere

INGENTING Å REPARERE
Det finnes ingenting å reparere her, sa forfatteren,
i intervjuet i lørdagsmagasinet.
Han ble spurt om han
ikke hadde vurdert terapi,
en eller annen gang, i løpet av sitt liv.

Jeg sier:
Det er ingenting å reparere
hos meg heller.

Men det finnes noe som
trenger å bli tålt.
Er det noen som
tilbyr tålsomhet?

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i makt og avmakt, relasjoner. Bokmerk permalenken.

9 svar til ingenting å reparere

  1. Gjensidig tålsomhet? Det tilbyr jeg.

  2. mormor sier:

    Tålsomhet? Værsågod……..

    • gamle ugle sier:

      Takk skal du ha mormor, det er godt å vite at noen der ute tåler det jeg sender ut via bloggen. Jeg liker å «kaste» slike spørsmål ut, uten å rette dem mot noen bestemt.

  3. bibbi sier:

    Ikke reparere, men akseptere seg selv…

Legg igjen en kommentar

