alltid redsel

ALLTID REDSEL
fornemmer deg redsel
som konstant indre flimmer
aldri helt borte
varierende vibrasjoner
men alltid der redsel
i kroppen
uavlatelig følbar

hører deg redsel
som konstant indre lyd
aldri helt borte
vekslende volum
men alltid der redsel
i kroppen
uavlatelig hørbar

©gamle ugle

Dette innlegget ble publisert i følelser og tanker, kroppen. Bokmerk permalenken.

15 svar til alltid redsel

  1. Ingrid sier:

    Lest og gjenkjent … Med en tanke: alltid, alltid, alltid. Om vi utfordrer den eller ikke sitter den i kroppen.

  2. mormor sier:

    ligger alltid å summer
    bak hver dag
    bak hver handling
    fra meg eller mot meg.
    summer lavt
    summer høyt
    summer, summer summer………

  3. Bambi sier:

    Redselen min er som elektrisitet. Den murrer. Når det blir sterk, gir den støt. Det gjør vondt. På det sterkeste lammer den eller gir sjokk! stort sett er den der som en jevn strøm som gir meg kraft…

  4. Bambi sier:

    Ligger i ordet: kraft verk

  5. Bambi sier:

    » verk» kan være s mangt, GU!

    • gamle ugle sier:

      Absolutt, jeg sporet av i smerte og tankeverk, hva nå det er, kan forsåvidt fantaserer litt om det.
      Men verk er et av de virkelig «globale» ordene. Kunstverk, livsverk, verk-sted,
      verk-semd – det ordet liker jeg så godt…

  6. Bambi sier:

    Jeg og, Gu …

Legg igjen en kommentar

